Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský plán aktivit v oblasti vývoje a distribuce počítačové hry v žánru strategie
Lukschanderlová, Petra ; Kruljacová, Anna (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zpracování reálného podnikatelského plánu na založení živnosti zabývající se vývojem počítačové hry v žánru strategie. Základem je literární rešerše zpracovaná do teoretické báze zahrnující základní pojmy zaměřující se na nosnou myšlenku plánu a tvorbu obchodního modelu. Analytická část se věnuje prověření podnikatelské myšlenky s využitím metody Lean Canvas a provedení dalších analýz podnikatelského prostředí. Návrhová část již obsahuje zvolenou strategii pro začínajícího živnostníka včetně obchodního modelu, jenž se odvíjí na základě výsledků analýz podnikatelského prostředí.
Rozvoj obchodních aktivit podniku E-lékárna Brno
Havlíková, Petra ; Kopeček, Jindřich (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit podniku E-lékárna Brno. Práce na základě teoretických východisek shrnuje analýzu vnějšího a vnitřního prostředí do SWOT analýzy. Výsledkem jsou návrhy a doporučení, která mohou významně přispět k rozvoji firmy jak prostřednictvím zvýšení tržeb, zvýšením povědomí o společnosti, ale i snížení podnikatelského rizika.
Podnikatelský plán podniku nabízejícího službu pop-up store
Pohančeník, Vladimír ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vytvořením reálného podnikatelského plánu pro založení podniku nabízejícího službu pop-up store v centru města Brna. Práce je postavená na teoretických východiskách popisujících současné formy prodeje v podnikání se zaměřením na nosnou myšlenku plánu, tvorbu obchodního modelu, strukturu podnikatelského plánu, zejména pak analyticko-výzkumné metody, které jsou použity v navazující, analytické části práce. Návrhová část navazuje na výsledky analýz a popisuje strategii začínajícího podniku, její propojení na vytvořený obchodní model, který je dále rozpracován do dílčích částí podnikatelského plánu.
Podnikatelský plán na založení výroby a rozvozu snídaní ve vybrané lokalitě
Sojková, Šárka ; Svobodová, Marie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření reálného podnikatelského plánu pro založení podniku v oblasti výroby a rozvozu snídaní pro vybranou lokalitu. Teoretická východiska práce zahrnují základní pojmy související se zaměřením na nosnou myšlenku plánu, tvorbu obchodního modelu, skladbu podnikatelského plánu, zejména pak analyticko-výzkumné metody užité v rámci plánování. Analytická část se zabývá validací podnikatelské myšlenky a obsahuje identifikaci klíčových faktorů v širším kontextu prostředí, na jejichž souhrnu je pak následně vybírána vhodná strategie pro začínající podnik v této oblasti. Návrhová část popisuje vybranou strategii pro začínající podnik včetně obchodního modelu a jejich rozpracování do dílčích částí struktury podnikatelského plánu.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti Ideal Media s.r.o.
Smeták, Daniel ; Dufek, Tomáš (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem obchodních aktivit společnosti Ideal Media, která působí na trhu elektronického podnikání. Na základě teoretických poznatků budou v této práci provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí pro zhodnocení současného stavu trhu i dané společnosti. Výsledkem práce bude poskytnout návrhy a doporučení pro rozvoj obchodních aktivit společnosti.
Koncept strategického rozvoje malého rodinného vinařství
Válka, Vojtěch ; Válka, Karel (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Hlavním předmětem této práce je vytvoření střednědobého a dlouhodobého strategického konceptu pro rodinné Vinařství Válka. Práce se také zaměřuje na rozvoj rodinné společnosti a to s ohledem na marketing, konkrétně pak marketing značky a její budování, agroturismus a jeho možnosti rozvoje, budování a nastavení správného obchodního modelu a celkové plánování a rozvoj Vinařství Válka. Druhá kapitola je zaměřena na teoretická východiska pro další kapitoly. Ve třetí kapitole najdeme kompletní analýzu společnosti od obecného prostředí, přes specifika pro vinařský trh, až po konkrétní ukazatele rodinného Vinařství Válka. V poslední kapitole najdeme závěrečné zhodnocení a vlastní návrhy jako koncept plánu, možnosti budování v oblasti agroturismu a výroby společně s ekonomickým zhodnocením a akčním plánem k jednotlivým návrhům.
Vývoj 3D FDM tiskárny implementace na trh
Bouchal, Petr ; Strejček, Jan (oponent) ; Zemčík, Oskar (vedoucí práce)
Výsledkem diplomové práce je vytvoření přehledu dostupných 3D tiskových technologií, zkonstruovaná 3D FDM tiskárna včetně instruktážního návodu na její sestavení a návrh obchodního modelu.
Dynamika obchodních modelů implementací strategií cirkulární ekonomiky
Krmela, Aleš ; Kožená, Marcela (oponent) ; Váchal, Jan (oponent) ; Živělová, Iva (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předkládaná disertační práce zkoumá dynamiku změn v logice podnikání a architektuře obchodních modelů podniků spojených s implementací aktivit pro udržitelnost, specificky strategií cirkulární ekonomiky, se zaměřením na redukci množství nevyužitých odpadů. Obchodní modely coby abstraktní koncepty logiky podnikání jsou tvořeny dynamicky se měnícími elementy hodnotové nabídky, tvorby, poskytování, zachycování a komunikace vytvářené hodnoty. Podniky jsou tlakem ve společnosti i svém bezprostředním ekosystému motivovány k aktivní implementaci principů a strategií cirkulární ekonomiky do svých obchodních modelů. Disertační práce v konceptuální rovině zachycuje problematiku dynamiky obchodních modelů – co je dynamika obchodního modelu, jak je definována, jakých možných forem nabývá. Explicitně rozšiřuje koncept obchodního modelu pro cirkulární ekonomiku o klíčový element komunikace hodnoty. V aplikační části analyzuje, s využitím zejména případových studií a kvantitativních analýz, dynamiku adaptace obchodních modelů spojenou s implementací strategií cirkulární ekonomiky podniky působícími ve výrobně-zpracovatelských odvětvích a vliv strategií na obchodní modely. Zabývá se adaptací obchodních modelů z časového i obsahového hlediska a zkoumá dynamiku vztahů mezi jednotlivými elementy obchodních modelů. Výzkum vychází z předpokladů Teorie pohledu založeného na pozornosti a Teorie legitimity. Hlavním výstupem disertační práce je návrh metodiky určení dynamiky obchodních modelů při implementaci vybraných strategií cirkulární ekonomiky, s využitím navrhovaného indexu dynamiky obchodního modelu IOMDRi. Metodika umožňuje kvantitativní určení struktury elementů obchodních modelů, kvantitativní určení implementovaných strategií cirkulární ekonomiky a porovnání vlivu vybraných strategií cirkulární ekonomiky na obchodní modely a jejich elementy v rámci podniku, mezi podniky i mezi odvětvími. Aplikována je smíšená výzkumná strategie kvalitativně-kvantitativního charakteru, s využitím zejména případových studií a pozorování uskutečněných ve vybraném evropském zpracovatelském odvětví výroby dekorativních a informačních systémů (DIS), kvantitativních obsahových analýz a dotazníkových šetření.
Vliv mezinárodního daňového plánování na hospodaření firmy
Vlk, Tomáš ; Koutný, Jiří (oponent) ; Kopřiva, Jan (vedoucí práce)
Předmětem mé diplomové práce na téma „Vliv mezinárodního daňového plánování na hospodaření firmy“ je zhodnotit obchodní model firmy Jelko, jehož prostřednictvím prodává produkty na Slovensko. Na základě analýzy současného obchodního modelu představím jiné modely, jimiž by mohla firma podnikat s důrazem na maximalizaci výhodnosti. U každého modelu poté provedu analýzu výhod a nevýhod, které by firmě plynuly z implementace modelu, a na základě této analýzy vyberu nejvhodnější model, který doporučím firmě ke zvážení a případné implementaci.
Rozvoj obchodních aktivit wellness centra
Urbánková, Andrea ; Mráček, Pavel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na rozvoj obchodních aktivit společnosti Ponder a.s., jejíž hlavní náplní je provoz wellness centra 4Comfort. Obsahuje návrh rozvoje obchodních aktivit vedoucí ke zvýšení příjmů v letním období a současně napomáhá snížit výkyvy tržeb, které se vprůběhu roku vyskytují. Návrh je realizován pomocí rozšíření obchodního modelu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.